Vedligeholdelse og service af medico teknisk udstyr er vigtig både for brugeren såvel som os og udstyret. Det sikrer brugeren en god hverdag hvor udstyret virker og er pålideligt.
Scanex Medical Systems A/S har sine egne serviceteknikere, der står klar til hurtigt at rykke ud, når behovet for at servicere udstyret opstår. Serviceteknikerne samarbejder med de øvrige at Scanex gruppens teknikere. Alle vores service teknikere videreuddannes løbende hos vores leverandører, så de altid er opdateret med den nyeste viden. Vores leverandører understøtter dem med support og viden, så alle teknikerne kan yde den bedste service til vores kunder.
Vi tilbyder, at man kan tegne en service kontrakt til det udstyr vi har leveret. Servicekontrakterne tilbydes på forskellige niveauer, så det tilpasses ens behov. Vi har en – for kunden økonomisk gunstige vedligeholdelse kontrakt, hvor vi kommer 1. gang om året for at efterse og vedligeholde udstyret, og en fuldt omfattende servicekontrakt hvor vi klarer alt.
Derudover kan vi tilbyde online overvågning på noget af udstyret, så vi opdager små fejl, inden de udvikler sig til et større problem.
Ring gerne til os på 4576 6661 eller skriv en email til email@scanex.dk hvis vi kan hjælpe med service.